Tema: Re: TV formatai 16:9, 4:3...
Autorius: Jonas Jonaitis
Data: 2011-03-31 08:29:24
Gal gudrieji kurmiai pataisys kai kurias detales, bet:
 - TV tiuneris DBV atveju gauna informaciją *spėju* su MPEG streamu, kur
vienas iš parametrų yra video vaizdo dydis pikseliais
 - Analoginės tv atveju naudojamas wide screen signalling -- skaitmeninė
informacija šalia teleteksto
 - SCART atveju -- 8 koja.