Tema: Re: THEBEN TR651 laikrodis numire baterija...
Autorius: Ramaas
Data: 2011-03-29 16:34:45
tai jai kontrolinis tada atsuk varstus nuimi dangteli (pas mane permatomas
matau  kur elementas net stovi)  pakeiti suderini ir viskas, negi ten tas elementas
pasleptas giliai po laikrodziu kazkur. Beja buna ir gedimai reiktu batarke pamatuot
jai normoj tada laikrodis bus sugedes. Specialiai buvau i skidine nuejas paziuret
sakau matos kur batarke stovi.
Nebent pas tave kontrolinis is lemonos pirktas tada ten batarkiu nera ten kazkiek laiko
srove kondikas pasikroves kuris po pusdienio (jai i rozete neikistas) nuseda ir uzgesta
ekranas. Beja neiskart ir sviest ekranas pradeda bent pas mane 10min ikistas i rozete turi
pabut as kalbu apie is lemonos patikrinimui kiek kas sunaudoja W .
R.

"Saulekas"  parašė naujienų news:imsftq$lb9$1@trimpas.omnitel.net...

Aha, su tinklais taip nejuokauciau ir nesiruosiu kolkas, cia yra kaip toks
kontrolinis skaitliukas dvitarifis, kad zinociau kiek tetuko aliektros
sunaudojau. Jam jungineti tas TR651 pajungtas, tiksliau pats ir pajungiau
nes skaitliukas nera toks protingas nors ir modulinis tipo :))
Tai va dekui uz pamastymus bet ziuriu ir gamintojo technikas parase
konkreciai kas ir kur galiu pacituoti, kazkaip neparase kad cia gaminio
paslaptis ir bla bla bla....

"Dear Mr. Saulekas,

the digital time switch TR 651 have a rechargeable NiCd battery included
with 1,2V / 100mAh.

The TR 651 S version have a non-rechargeable lithium battery with 3V /
950mAh.

Both are soldered on the circuit board. So to change the battery the device
must be opened.

Best regards,

Tino

Tino  S c h l a i c h
Service Center
tino.schlaich@theben.de "

Tai va pas mane tas TR651 be S raides tai iseina kad NiCd  1.2V/100mAh.
Perlituoju ir vel viskas turetu veikti kaip veike.