Tema: Re: CD4060 ?
Autorius: Laimis
Data: 2011-03-29 01:43:16
Levas rašė:
> aha, geriau prikabinti prie 555 gana didelius kondikus ir rezistorius
> ir tiketis stabilumo. :)

Tarp kitko, patikimumas turbūt didesnis, nei uCU, kuris vidury
skaičiuojančio ciklo gali persikrauti gavęs kokių šiukšlių į maitinimą.
Keliolika-keliasdešimt ms trikdžių ir atia penkioms minutėms...
Žinoma, gali zulinti flash'ą (turbūt nerečiau nei kas 10 s) ir tie 10k
(o jei dar apzulinti) greitai utilizuosis...
555 su penkių minučių kondensatoriaus įkrovos periodu nebaisūs ir kelių
šimtų ms trukdžiai, jei discharge neįjungs. Galima paprojektuoti, kad ir
maitinimui trumpam dingus ciklas nedaug tesutriktų.

> Pradine uzduotis- po isorinio dirgiklio 5 minuciu pauze ir vienos
> minutes 1. Poto sistema laukia isorinio dirgiklio.

Du 555 (viename korpuse — 556) nuosekliai. Kažkada esu siuntęs visą
schemą ir simuliaciją. Jei čia užuomina, kad netrauks 5 minučių, tai
trauks. Yra juk ir 7555.
Aš gal irgi būčiau už uCU, tačiau turbūt 556 yra paprasčiau/praktiškiau,
jei parametrus prisireikia kažkiek paderinti.
Na, nebent tai kiek svarbesnis poreikis ar įdomu investuoti laiką į
programavimą ir UI (reikės gi kažkaip išžybsėti, kiek čia to laiko
užprogramuota).