Tema: Re: Nokia 5V ir 3,7V maitblokiai
Autorius: svyt
Data: 2011-03-09 22:22:55
su paprastom jungtim taip, viskas aisku, man su jau kelinta bmw beda su
spidometro davikliu, jis reduktoriui ir jo pats kontaktas surudija.
kad jungtis nesilauzytu izoliacija privinioju kelias senas tusinuko
serdeles. (tokiu budu patobulinu tik nupirkto laptopo maitinimo laida ties
kistuku, kad nenusilankstytu laidas, profilaktika paprastesne nei paskui
remontas) paprastos jungtys, jei sulituota kazkokios ten apsaugos nuo
dregmes beveik nereikia.

--
vyt/ /
BMW E34 524td,