Tema: Re: 1970.07.30 Rusai
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-20 21:10:14
Jeigu manai, kad laisve ir lietuviskas pasas butinai turi eiti komplekte su sugriautu zemes ukiu, griuvancia sveikatos prieziuros sistema ir komunaliniu mokesciu baime-tai laikas paciam gydytis. Taip, as noriu rast tikros tusonkes parduotuveje. Taip, as noriu, kad pensininkui liktu maistui, sumokejus komunalinius. Taip, as noriu, kad lietuviskos karves pienas man butu pigesnis, nei vokieciui vokiskas. Taip, as noriu, kad  zuvis kainuotu pigiau, nes esame uosta turinti valstybe. Taip, as noriu, kad vaikas, is gudaus kaimo, gaves univero stipendija, galetu is jos bent labai kukliai isgyvent. Visi , kurie to nori-turi eit gydytis ir blaivytis?  Visi kurie to nori -homo sovieticus? Na kagi.... Turi teise viso to ir nenoret , nesigraudint, taip sakant :)