Tema: Re: FOTO
Autorius: Laimis
Data: 2011-02-16 22:16:35
Evaldas rašė:

> Nezinau ka turi omeny, bet originalus adapteris buves komplekte prie
> salonines Nokios padarytas lygiai taip pat kreivai kaip ir
> aptarinejamas ir as jam keiciau ta pati tranzistoriu ir dar
> rezistoriu ir man tas visas taisymas uztruko 15 min., nes detales
> buvo po ranka is ivairiu donoru.  Ai dar - ant tranzistoriaus
> priklijavau radiatoriu, nes kaito nevaikiskai.

Aš matęs ir kur kas kilmingesnius NOKIA pakrovėjų vidurius.
IRF730, UC384x, optopora.
Arba — solidesnius (paprastas transformatorinis).
Taip, kad saloninis nieko nereiškia, jei saloninis rytų rinkai...

p.s. 2 tranzistoriai, jei jų tektų ieškoti parduotuvėje, net nevertinant
laiko sąnaudų, jau, žiū, gali patraukti link penkių litų, kai
skelbimuose gali nusipirkti pakrovėją už 5-10 Lt...