Tema: Re: Rimta signalizacija. Uzveskit ant tako.
Autorius: doti
Data: 2011-02-16 20:21:25
Paradox Imperial manau niekuo saugumu nenusileidzia Paradox EVO.
Adresiniu davikliu su antimaskingu prie Paradox sistemu nera.

Manau bankams (ne Lietuvos) apsaugos sistemos kuriamos pagal uzsakyma ir uz
didelius pinigus.

Nemanau, kad rasi kazka geriau nei Paradox. Jei turi daug $$, kreipkis i
Fima, uzsakyk, kad tau kazka special suprojektuotu.

"Signalizacija"  wrote in message news:ijh3i2$hhp$1@trimpas.omnitel.net...

Jei tau reikai zydisko sertifikato, nieko nesakancio apie sistemos sauguma
renkiesi bankine. Jei reikai saugios sistemos pradedi nuo teisngo laidu
isdestymo ir teisingo projektavimo.
Beje tokios sistemos kaip siulo paradox evo daugiau nera, tik bijau, kad tau
netiks :)
Kas liecia daviklius kazkaip nuosirdziai abejoju, kad tau reikai davikliu
sus antimaskingu.  sesminiu grindyse ir t.t.