Tema: Re: Ar lempiniai stiprekai geris? :)
Autorius: Gintas
Data: 2011-02-08 15:20:17
Taigi to niekas negincija! Bet sakyk, kiek turi galimybiu isgirsti isgirsti gyvai pasaulinio garso tenora? Dziazo zvaigzde? Ar daug ju atvaziuoja i tamstos pamineta muzikini teatra? Ir ar visada gali, tokiam atvaziavusiam, ten papulti? Gera aparatura, tinkamos akustikos kambarys,  leidzia pajusti nors atgarsius tos muzikos ir to atlikimo. Sau patogiu laiku, su vyno taure ir susikelus kojas ant stalo.