Tema: Re: Kame replÄ—s
Autorius: Guru
Data: 2011-02-04 08:43:30
Problema yra ta, kad tas laukiamas mirktelejimas, pagal nurodyta
kondensatoriaus talpa yra per mazas, kad ji butu galima pastebeti. Net ir
maziausios darbines sroves sv. diodui 5mA toki kondensatoriu iskraus per
2,5ms. Labai abejoju, kad toki trumpa mirktelejima galima pastebeti, kai
pauze tarp miirktelejimu yra 1s. Manau, kad schemoje reikalinga sumazinti
470kOm iki 4,7kOm, o kondensatoriaus talpa padidinti iki 220,0mkF, tuomet
turetum pastebeti ta 0.25s mirktelejima kas sekunde...