Tema: Re: Garazo vartu pavara - gal kas galit paziureti Kaune?
Autorius: Audrius K.
Data: 2011-02-02 21:56:54
"Night" <vkumpikas_nospam_@gmail.com> wrote in message
news:ii6vbh$16v$1@trimpas.omnitel.net...
> Bleeee, izeistas ego :) Nu sorry, man ten tamsus miskas, nors multimetru
> naudotis moku elementariai. Bet suprantanciam - gal ne taip ir baisu butu.
> Ne video kamera gi kokia. Ir nesitikiu, kad kazkas uz dvacoka remontuos.

Tai, zinok, daug pigiau pakeisti plokste, jei ka....
Audrius K.
P.S. Gero elektronikos speco valandos kaina ~200lt (nepamirsk, darbas
nestandartinis, schemu nera), sugais 2-3-4-n valandu (juk neaisku, kas ten
yra, gal kurioj mikroschemoj nuo kristalo atsokusi iseinanti kojele....
klausimas, ar is vis pasiseks kur gauti ta mikroschema...)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5841 (20110202) __________

http://www.eset.com