Tema: Re: Klausimas apie el. varikli
Autorius: Levas
Data: 2011-01-31 18:38:22
panasus i saldytuvo paleideja. Tas R pas saldytuva yra termo rele kuri jeigu kas, tai atxujarina itampa ir neuzsidega xata.

O va del  sukimosi krypties tai jau klaustukas. Reikia dasikasti iki variklio apviju ir vienos sukeisti vietomis pradzia ir gala. "Distanciskai" kogero kryptis nepasikeis.

--
Bye, Levas