Tema: Re: truputi apie akumuliatoriu masinukui
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-01-30 19:23:14
O tai cia pagal kokius isskaiciavimus tiek mazai Ah? Vazineji labai trumpomis
distancijomis mieste (iki 10-15 min) ir specialiai emei mazos talpos akuma, kad visuomet
butu pakrautas ar kaip?
Neesu labai daug suprantantis apie akumus. Zinau kad nesveika kai nedakrautas, dyzelio
starterio sukimo mementui padidinti manau reikalinga kuo didesne uzvedimo srove, kuri dar
ir daugiausiai krenta ziemos metu. Bet kaip akumo talpa tiesiogiai susijusi su aparato
galia nebezinau. Todel nedrisciau pirkt smarkiai mazesnes talpos.

Tarkime bandau smarkiai nusisneket...is zingeidumo paskatu: mano aparatui pagal paso
duomenis reikalinga 62Ah*600A. Del ziemos salciu manau, kad antrasis demuo turetu buti kuo
aukstesnis. Visi beveik sutartinai tvirtina, kad talpa kuo didesne tuo geriau. Mano galva
ne visai taip, nes egzistuoja galimybe, kad jis nebus pakrautas. Kita vertus turbut is
"lemputes" pamazintas Ah kiekis, tam kad visada spetu uzkraut... Domintu protingi
pamastymai kuo remiantis apskaiciuotas toks ar kitoks talpos dydis.
Nes su matematika man kazkaip tai mazai risasi: starterio srove apie 250A kiek? - iki 5
sekundziu? Na gerai, 4x vedam 250A x 20 sek bus kokie gal 2Ah kur logika? Matyt kazko
nesuprantu