Tema: Re: Sugedo skalbyklė
Autorius: Laimis
Data: 2011-01-23 05:32:25
tarum rašė:
> Atrodo paskubėjau su ta išvada. Sujungiau viską, susukau dangčius,
> nustūmiau skalbyklę į vietą, sudėjau skalbinius nu ir aišku vėl
> nebeveikia :)) T.y. simptomai tie patys kaip anksčiau.

Tai dar pertikrink plokštę. :-)
Relė, panašu, motorui; bent jau pagal šiuos vaizdelius:
http://www.tehcomservis.com/forum/topic.php?forum=1&topic=166

Perlituok relės ir kitus kiek įtartinesnius išvadus. Vienas tos relės
valdymo išvadas man įtartinas; bent jau nuotraukoje jis lyg su tuo
įtartinu ir klastingu oksido ratilu (gal tai tik vaizduotė; būtent toks
vaizdas kliūna, kai pats ieškau). Relės valdymo tranzistoriaus kojeles
irgi galėtum kiek atlenkti, nes ten iki trumpo, tai irgi nedaug...
Jei draugauji su testeriu ir TIKRAI su elektrosauga, tai gali pastebėti
kaip elgiasi relė tuo metu, kai variklis staiga sustoja ar kai įjungiama
programa (t.y. ar ji gauna komandas, t.y. įjungiama/išjungiama).
Gal elektronikos maitinimo elektrolitiniai padžiuvę, pasipūtę?
Ar nėra kokios programos, kai nejungiamas laikmatis, o, pavyzdžiui,
įjungiamas tik vandens išleidimas, centrifuga?
Juk kažkokia programa turėtų suveikti, nebent jos visos neveikia dėl to,
kad neveikia ta sekcija (pagal Merfio dėsnį -- tolimiausia ir/ar
bjauriausia), kurios dar neardei... ;-)