Tema: Re: studijine blykste DIY
Autorius: cD-r0m
Data: 2011-01-22 15:52:39
Iki 150-200 už porą, neskaičiuojant stovų, skėčiu, korpusų ir
jungiklių/mygtukų, standartinių detalių (tranzai, varzos...) jungčių ir
laidų (pastaruosius turiu gatavus arba medžiagas jiems).

Realiai perkamas dalis matau:
strobai (nors itariu ir tuos gaučiau alternatyvia valiuta), tinkamo spectro
model light'ai, konderiai, optoporos, fotodiodai optiniam trigeriui (jei
maniškių kolekcija pasirodys išdžiuvus).