Tema: Re: Kur mokytis?
Autorius: svk
Data: 2011-01-22 15:39:29
Man beje kilo panaši mintis - išversti, kiek paderinti pagal LT specifiką,
kiek pakoreguoti bandymus ir sukomplektuoti su visomis reikalingomis
detalėmis bandymams, išskrus gal baterijas ar maitblokį - būtų puikus
konstruktorius smalsiems ir norintiems kažką nuveikti vaikams ir ne tik.

"v.pavardenis" <v.pavardenis@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:ihc2pr$mqi$1@trimpas.omnitel.net...