Tema: Re: Jungikliai ir jo A pralaidumas
Autorius: Levas 4
Data: 2011-01-20 12:19:44
Naudok kokius mosfetus kokius kaip tarpines reles.

O net mazose kilmingose reles kurios laiko srove kontaktai dideli. Ir visai
ne del komutacijos kibirksciu. Del silumos. O ir kontaktai buna pagerinti.

Mygtukai kiniski is lemonu/rcl tikrai prasti. Maziukas perjungiklis
(250V/~3A) turejo tokia varza, kad nuo poros amperu uzkaito ir pasislinko
viduje. Ko pasekoje nejunginejo.
Tumbleris 220/16A istirpo nejunginejamas, tik nuo darbines sroves. Kitas
variantas buvo pabandytas pajungineti su apkrova ~10A. Issijunge gal 20
kartu. Poto nebeisijunge.

Dabar susignevinau ir naudoju senovisku jungtukus isluptus is Panevezio
Ekrano- kawasaki ir dar kazkokios firmos. Tai ten nors plastmase kuri
netirpsta nuo karscio.

RCL nusipirkai viena mygtuka, tai jis: a) nesilituoja, nes metalas kazkoks
xz. b) lituojant su termokontroliuojamu lituokliu pakaitinus 3 sekundes jau
kojele vaiksto plastikiniam korpuse. Korpuso plastikas shudinas. Minetas
ekrano shrotas ir gerai lituojasi ir plastikas neminksteja.

Tas pats ir liecia shirpotrebinius kintamuosius rezistorius- minksteja,
traska, kai kurie galuose atsijungia visiskai nuo grandines.

Bye, Levas