Tema: Re: Q: reikia pagalbos del stiprintuvo remonto
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-01-19 18:11:07
Ten ne taip paprasta pamatuot. Is maiteko iseina aukstas daznis tiesiai is
trafo.
Tiltelis stovi stipreko plokstej.
Kaista maitekas ir be apkrovos.
As del visa ko y tinkla jungiu per 100W lempa, tai paleidimo metu sviecia
kaip
tiesiai pajungta. Su lempa meitekas cypia, tiesiai pajungus cypimas
baigiasi, bet
kaista vistiek.
Modelis: YST - SW800

http://usa.yamaha.com/products/audio-visual/speaker-systems/subwoofers/yst-sw800/?mode=model