Tema: Re: nekokybiskos radio detales
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-01-18 21:32:07
Neluzta jis :)

Vat toks
http://www.propeleris.lt/sraigtasparniai/sraigtasparniai_rtf/mini_sraigtasparnis_3_kanalu_su_giroskopu_rtf.html,
tik truputi senesnis variantas pas mane. Suluzo keli galiniai sraigtai ir
virsutinio "galva", daugiau kaip ir nieko, pasidare nebeidomu. Dabar
naudojamas toks
http://www.propeleris.lt/sraigtasparniai/sraigtasparniai_rtf/mini_stinger_2_4ghz_sraigtasparnis_rtf.html,
bet jau irgi pradeda nelabai dziugint. Svarbiausia - nevaidint kol nepradedi
jaust kaip jis skrenda. Su keturkanaliu tiesa kiek sunkiau, neblogai priesh
tai su simuliatorium pabandyt :).

O akumas sugedo netycia, kraunant pliusa su minusu sumaisius.