Tema: Re: tinklo filtras - apsauga nuo virsitampiu??
Autorius: Levas
Data: 2011-01-16 20:15:33
1. gal. Priklauso ka mes vadiname virsitampiu. Jei ten stovi varistorius, tai jis gali ir sugeria kazka.
2. Taip. Taip kaip ir skiriamasis trafas. Taciau ar mes kalbam apie TRAFA ar AUTOTRAFA.
3. Kietas jungimas- kai jungi ir papuola itampa savo maksimume. Gaunasi kaip ir impulsas. Pusiau minkstas- kai ijungia apkrova tik kai itampa lygi nuliui. Nu ir visai minkstas (gal trafui neaktualu) tai itampa po truputi didina.
Visais atvejais "minkstinimai" naudojami kai trafai (varikliai) buna dydeli ir jo ijungimas gali sukelti problemas. Pvz. mano kambario ivadas silpnokas ir kai jungiu didoka latra man ismusa saugikli. Jei jungciau per nuli, arba itampa kelciau po truputi (kad ir per koki R) tai neismustu.

--
Bye, Levas