Tema: Re: 12V -> 28V
Autorius: nox
Data: 2011-01-13 22:09:49
Kas per prozikas? Ar tik pati lempa? Nuo kokio sraigto? Seip sraigtuose
naudojamos tokiu galiu lemputes turi gana trumpa gyvavimo laika (+-50h,
nors praktika rodo kad ne tiek netraukia), pvz net instrukcija sako
"naudoti ne daugiau kaip 2-3min, paskui ilgas ausinimas". Su salyga jei
turi tik viena lempute, kazin ar verta daug investuoti i keitikli, nes
nauju uzsieniniu lempuciu kainos nuo keliu simtu Eu prasideda.