Tema: Re: kenwood USA->EUR dazniai
Autorius: ukw
Data: 2011-01-11 21:14:04
nesupratai. paaiskinsiu: turim tarkim populiaria nunai signulke E50. zmogus
pameta abu pultelius.pinkodo irgi neatsimena. na tai ka, ardom masina, lupam
signulke, ardom signulke, skaitom pinkoda, dedam viska atgal, risam
pultelius.

is kitos puses, imanoma viskas. tik vat kaina irgi neimanoma buna. o ir as
ne fakyras ir nestebukladarys. bet kaip pats supranti, tam tikrose rankose
ir vanduo vuny pavirsta.