Tema: Re: HP vp6310 Projector remontas
Autorius: Levas
Data: 2011-01-01 20:03:04
turiu viena benq projektoriuka. Panasi beda- lempa uzkuria ir uzgesina. Kiek nagrinejausi, yra du feedbackaip is lempos (tikriausiai itampa ir srove). Lempos balastas padarytas su mikroprocesorium ir per du optronus pastoviai snekasi su pagrindiniu projektoriaus procesorium. Duomenys nelabai suprantami ir tikriausiai net uzkoduoti :)
Ko pasekoje imeciau i deze ateities eksperimentams arba ant daliu.

--
Bye, Levas