Tema: Re: naujoko klausimelis
Autorius: aladinas
Data: 2010-12-30 23:45:38
On 2010.12.30 23:19, siGis wrote:

apeliuoji i elektromagnetini lauka aplink aukstos itampos laidus...
speju kad net nereiketu ir to argumento kad naudojiesi "JU" energijos
saltiniu. Atsirastu kas "delikciai" primintu kad savo "abejotina ir
nelegalu aparata" privalai staigiai pasalinti ar bent jau uzsiciaupt
gluchai jei nenori rimtu nemalonumu.
Aisku tai jei placiau pasklis zinia kad pac turi chaliavna apsvietima...
precedentu jau yra.