Tema: Re: Monitoriaus gedimas
Autorius: Laimis
Data: 2010-11-30 13:06:36
Megejas rašė:

> Kas turit pasiulymu, patarkit kaip taisyt, nes mokejom 30svaru, tikejausi
> sau susitaisyti, ismesti butu gaila labai...
> Didelis, tokio neturejau dar...

Atsidarai ir ieškai išsprogusių elektrolitinių kondensatorių maitinimo
grandinėse. Esu beveik tikras, kad tokių (išsipūtusių arba išdžiuvusių)
rasi (jei bent vienas išsipūtęs, užsimerkęs keisk visus; jų ten nebus
ypač daug, gal kokie maks. 6-7) ir būtent dėl to išsijungia pašvietimas.
Bet kokiu atveju, beprasmiška taisyti toliau (net ir su manual'u), jei
be manual'o net tokios smulkmenos rankos nesiekia patikrinti...