Tema: Re: IPhone trukumai
Autorius: Taiikii
Data: 2010-07-05 12:27:39
Vienoje diskusijoje teko girdeti minti, kad kazkas baisiai nepatogiai su
juo, jei daug dirbti su el. pastu telefone. Gal placiau apie tai? Pats
taipininimas nera siek tiek nepatogus? Bo man teko syki pora laisku tiesiog
atrasyt genetinai ilgu, tai su klava turinciu telefonu butu buve kur kas
greiciau, o su tuo reikejo pavargti.
Kokie butu didziausi konkurentai Iphone'ui? MS ir Google aparatai? Kokios
nuomones apie Sony Ericsson Xperia serija (sitas klausimas jau domina todel,
kad ir i ta telefona zvilgsniai krypsta, bet tik pradedu dometis).