Tema: Re: firewire video > hdd
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-07-04 22:12:24
Taip, as visad isradineju ne tik dvirati, bet kartais ir elementaru rata, ne siaip sau, o todel, kad idomu :) su avr'ais mazai dirbau (todel butu malonu iskart nebuti apsiktam uz nesamones), bet kazkodel svieciasi mintis, kad ta streama isvis nepaliesta praleisti ir tiek, gal inicijavus write, permesti tiesiogiai (butent dma ir padaryt, nors ne iki galo isivaizduoju veiksmu eiga), kaip isivaizduoju avr'o darbas prisistatyt hdd, sukurt faila ir prisistatyt kamerai..

Siaip itariu, kad ieskosiuos kokio netbooko'o ar kazko kas gali atlikt sita darba be dropintu freimu, gal be ekrano, su kokiu linuxu, o statusui koki nors tekstini ekraniuka pastatyt.

O toki suda pagaminus, manau net pardavinet komerciskai galima butu..

hdd kamera bandziau, nepatiko negalejimas fielde nukraut info tokiu greiciu kaip kasetwe pakeist. flashines kameros jau rimciau, ypac jei numatyti du slotai, bet profesionali technika su flashu kainuoja nebejuokingai..