Tema: Re: Zemos temperaturos lydmetalis
Autorius: klausiu
Data: 2010-06-10 09:27:40
reikejo man plono lydmetalio be fliuso, tai pardej neturejo, paziurejo ka
gali uzsakyt (is Lemonos, Evitos, RCL), tai sako yra va kazkoks zemos
lydymosi temperaturos ~130C. Tai ir susidomejau, nes neretai butu pravertes
toks, jei buciau turejes, pvz. mikro mygtukus lituojant, kad plastmasinis
korpusas nepasileistu belituojant, taip pat kur ploni takeliai, kur daznai
perlituojama, kur ilgai kaitint reik kol perlituoji ir pan.

Bet jei ten jie su visokiais kadmiais ir pan., tai gal maziau saugu lituot
su tokiais (amu salygom), nes yra rizika prisikvepuot?