Tema: Re: Automatinis siurblio ijungimas
Autorius: Gadaminas
Data: 2010-06-07 10:23:21
na matuoti, tai gal gal nereikia... uzteks ir testuoti, t.y. nustatyti yra
srove ar ne...
teoriskai galima i faze ijungti transformatoriaus pirmine su maza itampa...
Sakysime tr-ius 220/2V ir atnrine jungti nuosekliai i faze... Antrinei
jungti rele. parinkti ja reikia pagal antrineje esancia itampa. gal dar
islyginti. Turesime kazkokia itampa. gal jungti herkonine rele, o po to
galingesne,kuri komutuos jau kontaktoriu siurbliui... Zodziu tai nera jau
visai elementari uzduotis. Reikia pazaisti, t-riaus galias galias paderinti
ir t.t. Galima ir be t-riaus apsieiti su holo davikliais ir pns... Zodziu
cia reikia nemazai ka ivertinti. Net paleidimo sroves.

"Gedas" <stgedas_trinti@gmail.com> parašė naujienų
pranešime:hui20j$9i8$1@trimpas.omnitel.net...