Tema: Re: Dideliu procesu automatizavimas/vizualizavimas imoneje...
Autorius: Altruistas
Data: 2010-06-02 11:33:58
"Gadaminas" <elektronika@user.lt> wrote in
news:hu3730$bf6$1@trimpas.omnitel.net:

Jeigu tai "akmuo" i mano langa...kagi...galiu pasakyti kad padariau nemazai bloku butent pramoniniu
PLC pagrindu ir jie veikia gamyboj-pramonej. Vadyba ir "vadzybinkai" mane nedomina...:) Del
spekuliaciju - imho meginimas ikisti kazkokia neaiskios kilmes daikta (butent taip  ir butent tokiais
zodziais man buvo viena karta  pasakyta apie butent lietuviska valdikli Ukrainoj)  - tai ir yra spekuliacija.
Pirmas klausimas - sertifikuotas daiktas? Kokie sertifikatai? Tai ne vadybininko klausimas, o butent
projektuotojo. Antras klausimas - ar sio daikto autoriai apskritai zino kas yra darbo sauga tekstilinej,
cheminej arba maisto pramonej?Ten kur tokio "valdiklio" gedimas yra kartais traumos, arba mirties
priezastis? Trecias klausimas - koks techninis palaikimas? Kur man po 3-4 metu ieskoti tokio daikto
autoriu - Londone, Airijoje, Voketijoj? Jau uzpi...no  vietiniai teoretikai, kurie jau ir pamirso kas tai yra -
rimta sunki pramone (del jos nebuvimo  Lietuvoje...gerai -  beveik nebuvimo) Ir nereikia plepeti apie
kazkoki geru ekonomistu nebuvima - klausimas spendziamas elementariai. Cia ir yra butent
spekuliacija - joooo...ekonominis efektas...sumontuosime pigu s...kagi,galu gale tai ir yra stiliaus ir
skonio reikalas :) Atsiprasau - nieko asmenisko. Tiesiog nusibodo pats stilius forumuose - visur matyti
priesus...ir vadybininkus :)) Vadybininkai - irgi atsiprasau :)