Tema: Re: CR2032
Autorius: KaroliS
Data: 2010-05-31 18:31:23
perdariau to proziko vidurius , daba veikia taip kaip as norejau ji
pirkdamas:) atliktos modifikacijos: ismesta viskas kas buvo prijungta prie
generatoriaus, pervyniota genero rite storesne viela tiek kiek tilpo ant
karkaso,per diodu tilteli prijungiau prie mazytes li-ion celes, dar
uzkabinau elektrolitini kondika bet itakos darbui jis turbut nedaro, veikia
,akuma ikrauna , to ir reikejo