Tema: Re: del UPS..
Autorius: iksas
Data: 2010-05-31 15:00:56
ziuriu cia vinus UPS, juose yra NMC minislot, i kuri galima ikisti tokia va
zabova
http://powerquality.eaton.com/xDomainLitDownload/cross_domain_ll_download.asp?file=34003907EN_AE%20(web).pdf
jeigu teisingai suprantu, galima tuos isvedimu kontaktus panaudot
signalizacijai t.y esant pvz. config 2 rezimui, sugedus ups'ui (2* pozicija
DB9 connector pinout lentele "a battery fault occurred" ) tarp kontaktu 2*
ir 5 (ground) atsirastu itampa kuria galima pvz. panaudot LED signalizuot uz
keletos metru..?

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5157 (20100531) __________

http://www.eset.com