Tema: Re: rugstis
Autorius: Levas
Data: 2010-05-29 12:37:23
Natro persulfatas tai yra oksidatorius, kazkas sake, kad tinkamas kaip raketinis kuras. Kadangi skystis savaime isskiria deguoni, reikia hermetiskai neuzdaryti. Tai parasyta ant chemikalo pakuotes... lenkiskai. O kad Lemona nusizengia LR istatymams ir neisvercia visos informacijos i Lietuviu kalba, tai jau blogai.

Na2S2O8

Esdinimo principas:

Na2S2O8+Cu => Na2SO4+CuSO4

 Del ispylimo i kanalizacija. Natrio sulfatas nera labai nuodingas gamtai, taciau vario sulfatas tai jau sunkiojio metalo junginys. Taciau jis naudojamas ir soduose-darzuose-gyvulininkysteje kaip dezinfekcine-antigrybeline priemone.
Todel nedideli kieki galima ispilti ir i kanalizacija.

--
Bye, Levas