Tema: Re: UART programavimas
Autorius: saimhe
Data: 2010-05-26 19:25:14
> o kodel ReadByte netinka? as juk zinau kad siuncia po baita..

  Jei žinai, kad siųs ne daugiau kaip kelis baitus per sekundę, tada
tinka. O kiloherciniam samplinimui dera iš anksto galvoti kitaip.
Norint abiejų režimų... na, kadangi net ir tikrame oscilografe
tenka perjunginėti skleistinės greitį -- tektų ir čia automatiškai
arba ranka pasirinkti tarp dviejų duomenų surinkimo bei apdorojimo
būdų, kurie optimizuoti skirtingiems dalykams.

> o sita pogramele kur davei taip pat elgiasi kaip ir mano.. CPU iskart 100% visi ventilaitoriai pradeda uzt :) beto jei ir det i
> bufferi vistiek tas eventas ivyks kas baita.. ir stabdys kompa :)

  Kažkas tame C# nedadaryta.
  Bendru atveju turi įvykti maždaug tokiais laiko intervalais,
kada planuoji apdoroti. Esmė ne baitų kiekis, o evento dažnis.
  Su delphi irgi ventiliatoriai ūžia?

--
  saimhe