Tema: Re: dar Atmelio klausimas
Autorius: ejs
Data: 2010-06-01 01:07:08
2010.05.31 14:40, lietuvys rašė:
> Su Mega168 Bandžiau tavo metodą, tačiau nesėkmingai. Susikompiliavau
> kodą
> http://cs.wikibooks.org/wiki/Programujeme_jedno%C4%8Dipy/VnParProg_c_code

su optimizacija o1, atkomentavau chip_erase.

palik vien tik chip_erase pradžioje. Toliau yra nustatomi fuse'ų
reikšmės, kurios skiriasi tarp mega8 ir tiny2313.
Idealiame pasaulyje reikia nuskaityti čipo signatūrą ir pagal ją
nustatyti reikšmes.

> Bandžiau ir su reversuotu RESET signalu, kadangi naudoju vieną NFET'ą
> ir 150 omų rezistorių. Vis tiek nieko.

invertuoti signalo nereikia. Aukštas RESET lygis atidaro FET'ą (tikiuosi
540'as yra 'depletion mode'?)

> FET'us naudojau TO-220 korpuse IRF540N, IRLZ34N, neturėjau mažesnių,
> bet ar dėl to gali būti bėda?

jokio skirtumo. TO-220 geresnis šilumos atidavimas, kas gelbėja jei
didelė atviro kanalo varža. Aš iš skūpumo sudėjau įtampos
stabilizatorius SO-92 korpuse. karšti zarazos ;)

> Su testeriu rodo kaip kinta įtampa ant reset kojos 0, 12 (kokias 8s),
> 0 V. Gal neteisingai FET'ą pajungiau? Prisegu schemą.

S-D nesupainiojai (nors nedidelis skirtumas)?

> Gal gali duoti savo e-mail'ą?

negelbės. Pirma, šią savaitę užsikrovės darbu, antra - komplikuotas
priėjimas prie darbo vietos.
--
  ejs