Tema: Re: L ir N apsaugos
Autorius: cD-r0m
Data: 2010-05-11 23:33:55
N isjungus aparatai degt neturetu (bet as ne elektrikas, tik siaip megejiska supratima turiu).. Turetu kaip ir "dingt alektra", o tada taip pamastes dundukas pagriebs uz fazes ir uz kokio radiatoriaus ir susimastys kodel "alektra yr".. Daug kur maciau, kad neutral'as pajungtas be jokiu atjungeju i syna ir problemu ner, nors dazniausiai as pats susistatau snr'us, kur turiu galimybe ir yra reikalas, ir tada atsijungia viskas isskyrus zeme..

www.videocut.lt - Pigus video montažas!