Tema: Re: avr programavimas usb
Autorius: krk
Data: 2010-05-08 22:30:31
nelabai supratau ka turejai omenyje pirkti per lpt o gaminti per usb ir
atvirksciai :)
esme kad anksciau kelis kart buvau uzsiprogramaves per lpt, dabar lpt nera,
yra tik usb, tai ir ieskau pigiausio varianto. ir atrodo kad teks ta per
atmega8 gamintis, nes atrodo kad tas sudas is ebay to atlikt nesugebes..