Tema: Re: Reikia idejos analizes
Autorius: Miegapele
Data: 2010-05-07 14:38:12
problema kad sitas itaisas ant stakliu stoves ir suksis keleta valandu be
sustojimo. maitnimo saltiniu kainos, tokiom srovem, nezavi nebent is kokio
kempo trafo padaryti. max galia siek tiek didoka bet tai leistu neperkrauti
variklio. o ta srove ir neduoda ramybes. yra mintis pervynioti varikli
plonesniu laidu taip pakeliant itampa(iki protingu 220v) ir sumazinant
srove(iki max 30A)(vadinasi normaliu rezimu valgyciau apie 5A). ar tai
teisingas kelias. taip pat regas turetu buti su guvernorium norint islaikyti
apsukas. ar teisinga minciu eiga. arba sulau kazkam darbeli. Duodu varikli,
duodu reguliatoriu 30-50A bei sutariam kiek pinigu reikes(tik nesakykit kad
daug ar panasiai, sakykit suma). Poreikis 10krpm, ir apie 3kw, maitinimas ir
apsuku stabilizavimas(guvernorius turetu ispresti). Arba gal kas galit
pasiulyti turima varianta. Galia ir rpm diskutuotini dalykai. Bet koki
pasiulymai laukiami.