Tema: Re: kaip prie tv antenos kabelio prijungti gala tv out?
Autorius: adax
Data: 2010-05-03 21:59:33
Tai vadinasi sumatorius jei nori is TV OUT signala imti, o jei nori is
SCARTO  tai moduliatorius. Tik niekaip nesuprantu kam tau ji jungti i ta
kabelio vieta kur eina maitinimas i antena, kai galima jungti zemiau
maitinimo. Jei tau Lemonoje siulo tinkama daigta, o tau atrodo, kad jis ne
tam skirtas, tai pasikvieti meistra kuris tuom uzsiima ir viska padaro, tik
aisku ne uz 150lt.