Tema: Re: Siemens LOGO analogų gal yra kokių ?
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-29 09:06:41
Pabandyk žaisti su Mitsubishi Alfa šeimą. Manau, kad programavimo paprastumu tikrai lenkia LOGO, o ir kaina labiau džiugina.
Alfa "rogramavimas" vyksta tiesiog dėliojant ir atitinkmai jungiant loginius elementus (OR, AND, trigerius, skaitiklius, funkcinius blokus, laiko arba impulsų skaitiklius, real time laikrodžius etc.) Kai kurios Alfos turi šiokį tokį (biškį kreivą) PID, o taip pat PWM, GSM prijungimą ir t.t.
Tiesa aš jų nei vieno net nemėginau programuoti per meniu, tik su programine įranga.