Tema: Re: Schema PIC'ui
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-27 08:23:35
Kažkaip įdomiai schema nubraižyta, sunku skaityt. Viena klaida tai garantuota - optosimistoriaus šviesos diodas neteisingai prijungtas.
R2 R3 sakykim 1k ir 4,7k atitinkamai, R3 apskritai nereikalinga, o vietoj stabilitrono geriau du diodai, vienas  katodu į +5V, o kitas anodu į GND.
Saugiklis po IC2 nereikalingas, perkelk prieš diodų tiltelį..