Tema: Re: Gal kas turit praardyta xbox ir galit pamatuot?
Autorius: klausiu
Data: 2010-04-28 19:15:56
Nu jis jau karta yra taisytas, atsieit profesionaliai perlitavo (perkaitino)
jam chipa. Dabar vel uzsilenke, todel pardave. Galvojau pasikrapstysiu, gal
pavyks atgaivint. Bet ziuriu, neprofesionaliom priemonem ir be tinkamu
igudziu cia suds gaunasi su juo :)
Kiek as suprantu (pirma karta ciupineju ta dezute) jokiu x-failu su juo
nepridaryta; gali but, kad tikrai tik chipas perlituotas.
Man jau kantrybe su juo pradeda sekt, gal noretum prasinest per ji, jei
sakai moki su sitais daiktais tvarkytis? :) Beje, kiek uz ta prasinesima
noretum? Ir kiek gali garantuot del jo sekmingo veikimo?
Cia yra 2007.12 modelis (Falcon) su Benq irenginiu (tuo paciu reiketu ir
paskutini iXtreeme LT jam idet, nezinau tiksliai kokia versija dabar jame
gyvena... nors sita procedura tikriausiai ir pats tureciau iveikt).

P.S. but isvis gerai, jei tiktu barteriniai mainai, nes kazkaip neturiu
dideliu vilciu del jo ilgo veikimo po remontu - tokia jau siu senesniu
versiju prigimtis :) Del detaliu gali rasyt i maila.