Tema: Re: Solid State Relay?
Autorius: Gintas
Data: 2010-04-26 22:52:24
suprantu, kad pakanka impulso atidarymui. O toliau? Jei itampa kintama-vel atsoks. Mane klibina induktyvines apkrovos ijungimas.  Gal turi reiksmes ir  simistoriaus tipas. Kai su turimu ijungiau galingesni  trafa-jisai kitaip urzgia :)  Reiktu kada isardyt galingu trafu ijungimo moduli. Turiu toki ant DIN begelio. Dailiai sugeba galinga toroida ijungti. Kas per schema viduje-nenutuokiu, taciau paleidimas minkstas.  O pvz turimo laboratorinio maitblokio srove reguliuojasi, simistoriaus , ijungto i pirmine trafo grandine, pagalba. Ijungiant, korpusas sudreba nuo sroves suolio :) Nors ir kilmingas.

Patark, kaip NESKAUSMINGAI junginet galingesni trafa (1-2kw) Reguliuot nereikia, taciau reiktu daznai junginet ir norisi kad sis procesas nepriverstu sudrebet korpuso ar isleist devaisui kovos riksma. Kaip organizuot minksta startavima? Esu kazkada mates tipo ijungia pirma per varza, paskui ta varza uztrumpina rele uztrumpina.  Taciau gal dabar yra kas moderniau?