Tema: Re: atmega programatoriukas
Autorius: AMB
Data: 2010-04-26 21:00:13
blah rašė:
> taigi sulipdziau programatoriu pagal sita schema
> http://www.elektronika.lt/schematic/theme/67/21/
> bet kazkodel nei nuskaito, nei iraso atmegos
> gal problema, kad neuztenka maitinimo(dabar uzmaitinu is usb) ?
> ijungus maitinima ir pamatavus gavau tokius rezultatus:
> tarp gnd ir reset buna ~1.9V
> tarp gnd ir clock  ~1.6V
> tarp gnd ir mosi ~3.9V
> tarp gnd ir miso ~3.9V
> tai speju nebuna cia nei loginio vieneto nei nulio, taigi reikia jungt
> papildoma maitinima?

istikruju tai niekam ten nereikia to max232. pakanka keliu rezistoriu su
stabilitronais ir jeigu nenori invertuoti ponyje vienos kojos (uzdedamas
varna  konfiguracijoje), tada dar tranza reik ideti. jeigu atmega tavo
nauja pirkta, tai kvarco gali isvis nedeti, nes ant naujos mikres yra
pastatytas vidinis oscilatorius 1Mhz, tai isorinis kvarcas nesinaudos,
kol nepakeisi fuse. Tu itampu ten per maxa man rodos ir neismatuosi, nes
maxas moka tik trumpai paduoti tas itampas, ten jo tas veikimas
pagristas, kad jis uzsikrauna kondikus, nebent su oscilografu paziuretum.