Tema: Re: dvipusis 2,4V-kaip?
Autorius: Vygandas
Data: 2010-04-26 15:47:40
O geras chlamas! :) Juokinga, nejuokinga, bet jas rodos i rezerva ir
gelezinkelininkams gamino iki CCCP zlugimo. Tokia paskutini karta
uzkoncervuota maciau 1986 metu gamybos !!!
Kariuomineja su tokiomis nedirbau, buvo rimtesnes P-409. Sitos buvo tik
kelios sandeli, rezervui ipatingiems atvejams.
Kiek pamenu jos buvo pagamintos toje pacioje bazeja kaip ir radiostotis
P-105/108/109. Turetu tikti ir maitblokis skirtas joms, bet tokio jau
negausi.
Buvo pas mane darbe P-109M is civilines ginibos, tai jai maitbloki
pasidariaus paprastai. Paemiau pakankamo galingumo trafa is serijos TH ar
TPP kad butu dvi tinkamos galios apvijos apie 6V ir juos istiesinus padariau
du vienodus parametrinius stabilizatorius ant 2.4V, pajungtus vietoje akumu.
Dabar paprametrinius stabilizatorius dariciau is LM317 su papildomu galingu
tranzu pastiprinti isejimo srovei, arba is to kas metosi vos ne po kojomis !
Aisku daug energijos nueis oro sildimui, bet tai bus paprasta ir greitai.
Impulsiniu maitinimo saltiniu geriau nenauduoti, nes trugdziai nuo ju lis
kur tik pakliuvo.
Panauduojus sutankinimo aparatura, galima paleisti ir daugiau telefono
liniju ir uzsiimti ju arenda :))