Tema: Re: Trifazis ivadas i buta
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-23 14:17:01
"tarzan" <tarzan@takas.lt> wrote in message news:hqrv5j$3ja$1@trimpas.omnitel.net...
> Supratau, reiskiasi bus 2,5. Virykle bus pajungta nuo trifazio, visur kitur
> gi bus vienfazis. Taip iseina, kad visas butas (be virykles) bus maitinamas
> nuo 2,5 kvadratu laido. Ar pakaks tu 2,5 kvadratu vienfaziams irenginiams?

Jeigu padarysi protingai tai gi išdalinsi tuos "kitus vartotojus" taip, kad kiekvienai fazei skirta apkrova daugmaž būtų vienoda. Tada vienai fazei teks ~1/3 visos apkrovos. Arba sakykim kitaip - 2,5 kvadarato laisvai laiko apie 20A. Koks tavo įvadinis (ribojantis) automatas ? Spėju 16A ? Tai ir nėra ko sukti pautų.
Jei dar neišsiaiškinom tai arba tu nežinai ko klausi arba aš nesuprantu klausimo.