Tema: Re: Kaip paraleliai sujungti du ommetrus?
Autorius: Gadaminas
Data: 2010-04-23 09:18:43
Aisku, tai Apex'o lokatorius... Paraleliai, tai gal nera jokio reikalo...
reikia prijungti sakysime rezistoriu ir paziureti ka rodo. Kai yra
rezistorius be induktyvumo, tai parodymai turi sutapti, nors nebutinai,
priklausomai nuo to ka rodo lokatorius...  Esu sukures toki prietaisa. Butu
idomu pratestuoti.... Pagal mane jis veikia normaliai. Tik dukra niekaip
neprisiruosia pratestuoti ir ivertinti. Gal sudominau?

"Evaldas" <sanya@takas.lt> parašė naujienų
pranešime:hqr8j3$vl7$1@trimpas.omnitel.net...