Tema: Re: Garso stiprintuvo ir garsiakalbiu Omai
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-19 09:31:03
8om tikrai galima, truputį sumažės maksimali galia ir garso iškraipymai (skaitau vien tik pliusai)
4 om irgi galima, bet čia jau priešingai - galia didesnė, iškraipymai irgi, bet pagrinde tik tada kai Volume -> max.

Čia tuoj susirinks gauja tokių kurie visa gerkle rėks, kad 4om jungti jokiais būdais negalima. Let's flame begin, bet aš jame nedalyvausiu.