Tema: Re: Nemagnetiniu varztu reikia
Autorius: Levas
Data: 2010-04-18 21:18:22
Cia ne viela o 1cm diametro vamzdelis (o gal 8 mm).

cia indukcinio kaitimo konstrukcinis elementas. Panasiai susvilo oscilografo zemes "krokodiliukas"- jis buvo paprasciausiai uzdetas ant varinio vamzdelio.

Sitas konstrukcinis elementas prispaudzia kontaktine kaladele prie to vamzdelio.

Pat saugiklio stovas atlieka konstrukcini elemento darba- laiko vamzdeli ir kitas detales.

As taip primeciau, kad sitokia mano konstrukcine klaida (2 vnt) sueda kaip minimum 100W energijos.

--
Bye, Levas