Tema: Re: daznio keitikliai
Autorius: Levas
Data: 2010-04-16 23:38:43
pagal mano teorines zinias, as labai tikeciausi, kad keiciant dazni ivyktu kuris nors rezonansas ir arba uzkiltu srove arba pisteltu auksta itampa. Butu idomu :)

Cia kiek variklius su kondikais. Turiu as tokia vaikiska knygele apie standartus (rusiskas vertimas is japiskos knygos) tai ten tiesiai sviesai parasyta, kad 60Hz stalinis ventiliatorius nesisuka prie 50Hz. Kiek teisybes tame as nezinau.

--
Bye, Levas