Tema: Re: Kame maisyt kalkes medziu baltinimui?
Autorius: Drambliukas
Data: 2010-04-15 18:13:36
Paprastai ta pakuote daugiau kaip iki 80 neuzkaista, lauke. Jei jusu
plastikinis kibiras nebijo tokios temperaturos tai nekreipkit demesio.
Galite ir i metalini kibira, neureguos taip greitai ir neprakiurs, zinoma
jei laikysit pora dienu... .
Beje noriu atkreipti isskirtini demesi. Nepilkit vandens i tuos miltus. Jau
nuo labai senai man chemikai iskiepijo posaki: "viska i vandeni"... ne
vandens i koncentruota rugsti, bet rugsti i vandeni, ne vandens ant maiso
turiniu, bet i vandeni. Kitaip galima ir akis apsiplykit.

P.S. taip sakant uzsinorejot pasityciot is kaimynu ? ... mano patirtis rodo,
kad nei vienas kaimynas nebalina medeliu, bet vos tik as juo isbalinu ir
kiti paseka (turbut keikiasi)